Keunikan Vivix shaklee
|

Keunikan Vivix Shaklee Menjadi Pilihan Wanita Berusia 40an

Apa sebenarnya Keunikan Vivix Shaklee ni? Ramai yang kata terpengaruh dengan Keunikan Vivix Shaklee ni. Apa sebenarnya yang menyebabkan Vivix menjadi pilihan wanita berusia 40 tahun ke atas. haa hari ni akak nak share satu rahsia dengan uols.

Keunikan Vivix Shaklee Dari Ramuannya

Uols tahu tak yang kadar dan kepekatan polifenol paling tinggi adalah pada biji atau kulit satu-satu bahan tu.

kalau uols nak tahu, Shaklee tidak ambil isi atau jus dari anggur muscadine yang digunakan, tapi mpara saintis menggunakan biji dan kulitnya untuk menghasilkan ramuan Vivix yang super padu itu. Ini kertana kandungan polifenol pada biji dan kulitnya terlalu tinggi.

Maka uols akan dapat satu produk yang real tanpa campuran filler seperti air, minyak dan lain-lain.

Tahukah anda kadar dan kepekatan polifenol adalah tertinggi pada biji dan kulit sesuatu ramuan itu. Contohnya anggur muscadine, Shaklee tidak mengambil isi atau jusnya, sebaliknya hanya menggunakan biji dan kulitnya sahaja disebabkan kandungan polifenol tertinggi padanya.

“Satu fakta menarik tentang Keunikan Vivix ni ialah, ia tiodak membeku walaupun disimpan di dalam freezer tau.”

Keunikan Vivik Shaklee Dari Penghasilannya

Kalau uols nak tahu kan, Vivix ni bukan lah satu ramuan tangkap muat tau. Ia mengambil masa lebih 6 tahun untuk dihasilkan. Reserach demi research dijalankan selama lebih 6 tahuin dilakukan sebelum ianya dipasarkan pada tahun 2008 di USA.

Manakala Vivix mula masuk ke pasaran Malaysia pada tahun 2010. Keunikan Vivix adalah ianya terhasil dari satu kajian saintifik yang sangat hebat.

Uols tahu tak? Shaklee juga melakukan sebanyak 16 ribu kajian kualiti dan kajian keselamatan ke atas vivix semasa dalam proses ia dihasilkan. Teleti tak teliti lah kan para saintis Shaklee ni dalam menghasilkan satu-satu produk tu.

Keunikan Vivix Dari Aspek Nutrisi

Kalau uols nak tahu, Polifenol adalah fokus utama dalam proses penghasilan Vivix ini.

Ok sebelum pergi jauh, Apa itu Polifenol sebenarnya?

Polifenol merupakan sekumpulan fitonutrien yang memberikan faedah antioksidan dan kesan perlindungan yang berpotensi terhadap penuaan selular. Malah, penyelidikan baru menunjukkan bahawa polifenol mungkin menimbulkan pelbagai kesan biologi selaras dengan kesihatan manusia yang berterusan dan bertambah baik.

Kajian makmal menunjukkan bahawa ramuan Vivix boleh bertindak sebagai antioksidan yang sangat kuat. Walau bagaimanapun, Vivix melangkaui penyediaan sokongan antioksidan.

1 Ramuan utama dalam Vivix telah ditunjukkan dalam kajian klinikal untuk mengaktifkan pertahanan selular dan menumpulkan tindak balas keradangan orang yang sihat terhadap makanan yang tidak sihat, yang lama kelamaan boleh menyebabkan penuaan selular.

Keunikan Vivix

Ada banyak polifenol yang terkandung dalam Vivix. Kalau uols biasa dengar produk tinggi antioksidan, biasanya ia hanya mengandungi polifenol seperti antocyanin, resveratrol sahaja kan. Maknanya 2-3 jenis polifenol sahaja, tapi dalam Vivix, ia mengandung lebih daripada 10 jenis polifenol.

Unik tak unik kan Vivix Shaklee ni.

Ok meh nak story sikit, kenapa ahgaknya produk lain hanya meletakkan 2-3 sahaja polifenol? Sebab proses nak extract polifenol ni sangat mahal ok!

Antara ramuan terhebat yang takde produk antioksidan lain yang gunakan ialah anggur muscadine.

Di antara 8,000 jenis anggur di dunia, anggur Muscadine adalah salah satu anggur terbesar dan jarang didapati. Besar, tebal dan penuh dengan antioksidan, telah menarik perhatian saintis di Shaklee, untuk menjadikannya dalam bentuk minuman yang sihat, juga pekat.

  • Kulit dan Benih yang Tebal = Kuasa Antioksidan
  • Lebih Kromosom = Kuasa Antioksidan Tambahan
  • Polifenol = Kawan Baik Kesihatan Uols
Keunikan Vivix

Semua sifat unik ini membolehkan Anggur Muscadine mempunyai ciri antioksidan yang amat banyak (6 hingga 8 kali lebih daripada beri biru!) serta jumlah asid elagik yang paling tinggi, sejenis polifenol. Polifenol ini merangsang jalur selular, yang terlibat dalam pertahanan antioksidan, panjang umur dan kelangsungan hidup, serta penghasilan tenaga.

Haa power gilakan?

Keunikan Vivix Pada Wanita Berusia 40an

Ok meh nak story sikit dengan uols. Haa berapa ramai yang singgah blog saya ni, usia dah mula mencecah ke 40 tahun dan ke atas? Jeng Jeng Jeng.

Saya percaya, bila masuk ke usia 40 tahun ramai yang mula risau dengan isu kesihatan dan penampilan. Waktu ni kulit mula lah buat hal. Macam-macam isu yang timbul. Ada yang tiba-tiba diserang jerawat krnik. Ada yabg risau mula berjeragat. Ada yang risau poada tanda-tanda penuaan dan maca-macam isu lain.

Apa yang boleh saya cadangkan untuk uols yang mula nak masuk ke usia 40-an ialah dengan mengambil polifenol yang cukup bagi membantu melawan proses keradangan.

Uols tahu tak yang kulit kita boleh menghasilkan kulit yang baru dengan menyingkirkan sel kulit mati setiao hari dan juga mewujudkan lapisan kulit baru dalam tempoh 28 hari.

Kalau uols nak tahu, Polifenol memainkan peranan penting dalam mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan tau. Ia melindungi sel-sel dalam tubuh dari kerosakan oleh radikal bebas termasuk meningkatkan kesihatan dan seri kulit. Haa tu dia.

Memiliki kulit yang lembut, anjal, segar dan berseri adalah impian setiap wanita bukan. Mana ada wanita tak nak cantik kan? So dengan pengambilan polifenol boleh bantu uols dapatkan kulit yang cantik ni sebenarnya.

Polifenol merupakan salah satu nutrien penting bagi kulit untuk menyokong pengeluaran kolagen untuk menganjalkan kulit, menghalang kedutan dan kendur dan menggalakkan pembentukan tisu yang sihat supaya anda dapat menikmati kulit yang sempurna tanpa cela.

Kajian klinikal terkini menunjukkan polifenol mungkin mempunyai potensi untuk menggalakkan penghasilan kulit sihat dan berseri dengan:

  • Melindungi kulit dari kerosakan UV.
  • Mengurangkan penuaan pramatang dan pembentukan kedut.
  • Menyokong pengeluaran kolagen yang sihat.
  • Menggalakkan kulit yang lebih tegang dan kelihatan lebih muda

Keunikan Vivix Sebagai Anti Stress Pada Wanita 40an

Dengan Pengambilan Polifenol yang terdapat dalam Vivix secara berterusan sangat membantu menstabilkan emosi wanitayang dalam stress.

Ini kerana Vivix tinggi dengan anti oksida. Dalamnya ada ellagitannins, ellagic acid, kaempherol dan antocyanin. Bersifat anti-stress dan anti neuro radang.

Keunikan Vivix

Elok sangat diambil oleh ibu-ibu yang serabut mnenguruskan anak-anak, bekerja lagi dan macam-macam jentikan emosi yang tidak menentu. Polifenol yang ada di dalam Vivix sangat elok untuk tenangkan minda yang tengah berserabut. Lindungi sel otak dari kerosakan progresif. Yang akibatkan masalah mudah lupa.

Kalau uols nak tahu, Vivix juga boleh menjadi mood booster. Bantu kawal tahap melatonin, serotonin dan dopamin. Membantu mudah rehat, mudah tidur di waktu yang sepatutnya perlu rehat dan tidur. Bila dapat rehat, tidur deep yang cukup, badan recharge. Bangun pagi bertenaga.

Bantu kawal emosi dan perbaiki mood. Serta anxiety.

Ia akan mula berfungsi untuk masalah murung seawal 3 hari. Amalkan pengambilan secara konsisten untuk 2 bulan pertama. InsyaAllah mampu perbaiki kualiti hidup kita.

Banyak sangat lagi sebenarnya manfaat yang ada pada Polifenol yang ada dalam Vivix pada wanita yang berusia 40 tahun ke atas. InsyaAllah nanti akak sharte lagi dengan uols ok.

Taoi untuk uols yang memang ada isu seperti di atas. Jangan tunggu lagi. Jom dapatkan sebotol Vivix hari ini juga.

Mommy Zura   

Boleh hubungi akak untuk cuba dan dapatkan konsultasi percuma. Akak akan bantu uols yang berminat nak dapatkan multivitamin Shaklee.

#BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

JOM HUBUNGI AKAK CUN SEKARANG!

www.wasap.my/60127894742/bisnesshaklee

Fb: Zura Betty

TIKTOK: Zura Betty

Instagram: Zura Betty

WEB: naluriibu.net

Ikon Wanita Bahagia & Berjaya

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG  DAFTAR AHLI SHAKLEE DI SINI

“INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN? BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN.

MODAL SERENDAH RM35.

PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA”

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *